Iskolapszichológia sorozat kiadványai (Eötvös Kiadó)
- Porkolábné Balogh Katalin, Szitó Imre: Az iskolapszichológia néhány alapkérdése
- Szitó Imre: A tanulási stratégiák fejlesztése
- Kalamár Hajnalka, Sziszik Erika: A ”CAT” bemutatása és használati lehetőségei az iskolában. A ”JEPQ” személyiségkérdőív ismertetése
- Porkolábné Balogh Katalin: Készségfejlesztő eljárások tanulási zavarral küzdő kisiskolásoknak
- Kalamár Hajnalka: Tíz alkalom (Tanulási zavarok korrekciójához kapcsolódó fejlesztő program tapasztalatai és lehetőségei)
- Kreácsik Judit: A Wartegg-teszt bemutatása és iskolai alkalmazásának lehetőségei
- Szitó Imre: Kommunikáció az iskolában
- Bugán Antal, Kalmár Hajnalka, Vozár Anna, Homoki Zsuzsa: Csoportmódszerek az iskolában
- Czvik Éva, Sziszik Erika: Kísérleti tapasztalatok a kompetencia fejlesztéséről
- T.B. Gutkin, M.J. Curtis /Ismerteti: Balogh B. Márton/: Az iskolai konzultáció elmélete és technikái
- Kalamár Hajnalka: Kreativitás- és kommunikációfejlesztés serdülők önismereti csoportjában
- Martonné Tamás Márta, Sallay Hedvig, Perge Judit: Pályaválasztás és szelekció. A szociometriai módszer alkalmazása alsó- és középfokú oktatási intézményekben
- Magyar Judit: Egy kiscsoportos fejlesztő program kísérlete. (Tanulási és magtartási gondokkal küzdő gyerekek számára)
- Fürcht László, Hegyiné F.Gabriella, Martonné Tamás Márta, Szitó Imre: Tanulási készség tréning serdülők számára
- Bácskai Júlia: Kezdeti tapasztalatok, ”saját élményem” az iskolapszichológiáról
- Nagyné Elek Eszter, Gyenei Melinda: A diagnosztikai-és fejlesztő munka lehetőségei a gimnáziumban. Kísérleti tapasztalatok az iskolai motiváció mérése terén
- Porkolábné Balogh Katalin: Módszerek a tanulási zavarok csoportos szűrésére és korrekciójára
- Kalamár Hajnalka:Tanulási zavarok korrekciója és személyiségfejlesztés
- Bácskai Júlia:Önismereti csoportok céljai és módszerei. Alkalmazásuk egészséges kamaszok csoportjában
- Kuhn Gabriella – Gyarmathy Éva: A beszédészlelés fejlesztése óvódásoknál és kisiskolásoknál. Játékkatalógus
- Gyenei Melinda:Tanulási zavarok korrekciója a tanórákon
- Dehelán Éva, Szász Balázsné, Sárossy Györgyné: Egy pályaválasztás érettséget fejlesztő módszer alkalmazásának néhány iskolai tapasztalatáról
- Szőnyi Olga: Jacqueline Royer: Metamorfózisok tesztje. 300 budapesti gimnazista jegyzőkönyvének feldolgozása alapján
- Fodorné Földi Rita: Testnevelési játékok a tanulási zavarok prevenciójában és korrekciójában
- Martonné Tamás Márta, N. Kollár Katalin :A tanulók életmódjának kérdőíves vizsgálata. Tanulási szokások és módszerek.
- Sütőné Koczka Ágota: Szociális készségek fejlesztése kamaszkorban
- Mándi Márton Gáborné: Tantárgyakba integrált fejlesztő program alkalmazása az első osztályban
a: tanári útmutató b és c: gyakorlófüzetek - Dehelán Éva: Tapasztalataim a komplex mentálhigiénés prevenció lehetőségeiről az óvodában
- Kulcsár Éva: A serdülőkori fejlődés pszichológiai jellemzői
- Gyenei Melinda: Iskolai tanulás – tanulási zavarok – fejlesztés (új)
- Jávorné Kolozsváry Judit: Serdülők az iskolában
- Vass Zoltán, Perger Mónika: A kinetikus iskolarajz
A sorozat formai szempontból is megújulva a 33. kötettől online formában is elérhető. A 33-37. kötetek e-bookként elérhetőek a http://pedagoguskepzes.elte.hu/index.php/qdas/144-i2 címről a Tamop 4.1.2.B pályázat támogatásából.
33. Németh Margit, Koller Éva (2015): Serdülőkor: Normatív krízis vagy deviancia? ELTE PPK, Budapest, Eötvös Kiadó.
34. Pajor Gabriella (2015): “Gyorsabban, magasabbra, bátrabban” – de hogyan? Teljesítménymotiváció iskolai környezetben. ELTE PPK, Budapest, Eötvös Kiadó.
35. Járó Katalin (2015): Osztálytükör. Szociális kompetenciák fejlesztése és konfliktusrendezés csoportmódszerekkel. ELTE PPK, Budapest, Eötvös Kiadó.
36. Bernáth László, N. Kollár Katalin, Németh Lilla (2015): A tanulási stílus mérése.
Taskó Tünde Anna (2015): Tanulási készségek és az alulteljesítés mérése – A KATT kérdőív. ELTE PPK, Budapest, Eötvös Kiadó.
37. Szabó Éva, Fügedi Petra, Anna (Szerk.2015): Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning – 12-18 évesek számára. ELTE PPK Iskolapszichológia Füzetek 37. sz., Budapest, Eötvös Kiadó.