Témák szerint rendezve az elhangzott előadások anyagai

 Itt is megtalálod a Bázis rendezvények anyagait, de nem időrendben, hanem témák szerint csoportosítva. (Az anyagok jelenleg rendezés alatt)

SNI, BTMN

szakértői vizsgálat, iskolaértettség

ADHD, autizmus

Ádám és az alvás   Andris a suliban  OLI AZ OVIUDVARON

HA ÜGYES VAGY  HOGYAN JÁTSZHATOK APÁVAL-Oli

Ha ügyes vagyok  AUTIZMUS_ADHDpszichoELTE

Autizmus és ADHD az általános iskolában (m.t.b.)

IMG_20200717_100325 IMG_20200715_141829

helyes helytelen    Foglalkozástervezet 20.02.12  ADHDcsoport

Andris és a tanévkezdés Szoc-komm fejlesztés VENDÉGSÉG MAMÁÉKNÁL

ADHD ÉS AUTIZMUS – TÁRSAS HELYZET
Segédlet kihívást jelentő viselkedések kezeléséhez
Szigethi Zsófia online elérhető anyagai:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100057204469618https://www.youtube.com/@Nikkelbolha

Csoportos fejlesztés, Társas kapcsolatok fejlesztése, szociometria

Művészetterápia Pethő A. 2014.05.13.

Hoffmann T. eSzocMet_Bullying és csoportosító szociometria ppt

bullyingprevenció

Sándor Éva-a bullying és a Békés Iskolák Program

 

Együttműködés társszakmákkal (iskolai szociális segítők)

Óvodai és iskolai pszichológusok és szocmunkások-Zugló

 

GDPR, személyes adatok kezelése (dokumentum)

KovácsKatinka_GDPR    

GDPR_rendelet_teljesszövege

 

iskolai klíma, iskolai szervezet fejlesztése, , környezetpszichológia,

Diákok mentális jól-léte

Iskolai jóllét_ISPA_FodorSzilvia

Környezetpszichológia_VargaA

szülőkkel való kapcsolat, tanárok elvárásai

Piros Vera Mit igényelnek és mire vevők a szülők

Tamás Márta_Mire vevők a szülők 2019

Traumatudatos szemlélet – Gyász, krízisintervenció, önsértés

A gyermekek támogatása a szülő súlyos betegsége és halála esetén.

Gyerekgyász-Kharon 

Dr. Simkó Csaba: Hogyan segítsünk elfogadni az elfogadhatatlant?

Hogyan beszeljunk halálról gyászról ovi iskola

Negrea Vídia: Resztoratív technika használata a krízishelyzet kezelésére

Pszichológiai kompetenciák katasztrófa helyzetben – A veronai busz baleset tanulságai

Öngyilkosság_Önsértés_FLACH

Szuicid_prevencio_Flach_IP

Protokoll – szuicid-prevencio – IP

Traumatudatosság oktatási intézményekben

 

Koordinátortalálkozók anyagai (szolgáltatások)

koordinátortalálkozó_20201013_EMLÉKEZTETŐ

koordinátortalálkozó_20210413_EMLÉKEZTETŐ

koordinátortalálkozó_20210615_EMLÉKEZTETŐ

koordinátortalálkozó_20220913_EMLÉKEZTETŐ

koordinátortalálkozó20221129_EMLÉKEZTETŐ

koordinátortalálkozó20230425EMLÉKEZTETŐ

koordinátortalálkozó20230922EMLÉKEZTETŐ

 

Módszerek, attitűdskálák, az iskolai tanulást segítő készségek fejlesztése

Borbáth Katalin Végrehajtó funkciók fejlesztése 2023-09-05

IP36_BernáthL-NKollárK_NémethL.Tanulási stlius_

TaskóT_KATT

Tamás Márta: A pszichodiagnosztika aktuális kérdései: a kognitív és affektív vizsgálatok helye, aránya. Az ellátás kompetenciái és nehézségei. Az óvoda-, és iskolapszichológus szerepe.

 

Online oktatás, koronavírus járvány

Pedagóguskérdőív_onlineoktatás   Diák kérdőív_online oktatás

Szabó_Kóródi_Jagodics_online

NKollárOnline vizsg_tanári     NKollárOnline vizsg_diák

Koronavírus anyag Katasztrófapszich.szekció

 

Preventív programok

KapitanyM_Drogprevenció online

Új trendek a droghasználatban prevencióban_ÁgostonCsilla

 

 

Protokoll

IP_protokoll_vita1_Szito_Imre

IP_Protokollvita2NKollár_MTamás  

IP_Protokollvita3_NKollár_MTamás

 

SNI, BTMN

SNI_BTMNtájékoztatás

 

Szakmai képzés, szakgimázium, szakközépiskola

PetheöAdél-előadás-szakgimnázium

 

Tehetségfejlesztés

ModszertaniBazis_ISPA_FodorSzilvia-3